I. Odstąpienie od umowy
Klient, który zakupił towar w Naszym sklepie Internetowym (zawarł z Nami umowę) zgodnie z obowiązującym prawem może odstąpić od niej w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Jest to tzw. prawo do namysłu, umożliwiające kupującemu zapoznanie się z towarem i rozważenie racjonalności zakupu. Termin 14 dni zaczyna bieg w momencie otrzymania towaru od kuriera/odebrania go w sklepie stacjonarnym. W przypadku dostawy wielu produktów, które ze względów logistycznych dostarczane są partiami, termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się od otrzymania ostatniej rzeczy przez konsumenta.
W celu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy należy zgłosić taki fakt drogą mailową na adres sklep@partneragdrtv.pl, lub listownie na adres: Partner AGD RTV, 1 maja 7, 07-130 Łochów, podając w nim:
Zakupiony produkt należy odesłać wraz z uzupełnionym dokumentem na adres:
Partner AGD RTV INTERNET 1-go Maja 707-130 Łochów z dopiskiem ZWROT ZAMÓWIENIA NR (...)
Zwrot środków pieniężnych nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dostarczenia nieużywanego* produktu na powyższy adres.
* jeżeli towar przekracza używanie w granicach zwykłego zarządu wartość produktu zostanie zmniejszona wprost proporcjonalnie do ubytku wartości zwracanej rzeczy (Ustawa o prawach konsumenta z dn. 30 maja 2014 art. 34 ust. 4). W takim wypadku pracownicy poinformują o proponowanej kwocie zwrotu. W sytuacji gdy klient nie zgadza się na zaproponowane rozwiązanie - produkt w porozumieniu z klientem zostanie odesłany do kupującego. Koszty odesłania produktu ponosi Sprzedający.
II. Reklamacja gwarancyjnaGwarancja - jest to dobrowolne zobowiązanie gwaranta do usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy a także uprawnienie klienta (kupującego) w przypadku, gdy rzecz nabyta nie posiada właściwości określonej w ofercie. Gwarant ma w tym przypadku swobodę w określeniu swoich obowiązków. Termin ochrony gwarancyjnej zazwyczaj wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży (wystawienia dokumentu). Jednakże okres ten w zależności od gwarantów może się różnić. Dokładne warunki gwarancyjne zostały przedstawione w dokumentach dołączonych bezpośrednio do produktu.
Zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji można zgłosić:
Do zgłoszenia reklamacji niezbędna jest tabliczka znamionowa znajdująca się na urządzeniu a także dokładny opis usterki. W odpowiedzi na zgłoszenie poinformujemy o dalszych etapach reklamacji. Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji następuje w terminie określonym w oświadczeniu gwarancyjnym. Większość producentów oferujących swoje produkty posiada tzw. ,,Gwarancje DOOR TO DOOR’’ od drzwi do drzwi - oznacza to, iż przy zgłoszeniu do producenta reklamacji na dany produkt, zostaje wysłany serwisant w celu stwierdzenia usterki, a także gdy to możliwe naprawy produktu. W sytuacji gdy produkt nie nadaje się do naprawy wystawiany jest dokument o nienaprawialności produktu. Dokument ten zobowiązuje sprzedającego do wymiany produktu lub (jeżeli to nie jest możliwe) zmiany na inny produkt w cenie pierwotnego zakupu lub zwrotu gotówki.
III. Rękojmia
Celem niniejszej procedury jest zapewnienie szybkiego, sprawnego i rzetelnego przeprowadzenia procesu reklamacji.
W przypadku nieścisłości / braku informacji kupujący wezwany przez sprzedającego do uzupełnienia brakujących informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji winien jest do jak najszybszego uzupełnienia formalnych braków. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony maksymalnie do 60 dni ( informacja o takim stanie rzeczy zostanie przekazana konsumentowi w najszybszym możliwym terminie).
IV. Towar uszkodzony podczas dostawy
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia chyba, że:
Protokół wraz ze zdjęciami należy wysłać drogą @ wraz z opisem uszkodzeń. W ciągu maksymalnie 14 dni zostanie wydana decyzja co do sposobu rozpatrzenia reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie - rozpatrzenie reklamacji zostanie wydłużone maksymalnie do 60 dni.
Dbamy o Twoją prywatność
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
Zaznacz wszystko
Niezbędne do działania strony
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Funkcjonalne
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Analityczne
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Analityczne dostawcy oprogramowania
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Marketingowe
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.