Wymiary produktu WxSxG: 25 x 22.5 x 15.5 cm
Moc: 2200 W
Pojemność: 1,7 L
Długość przewodu: 0,75 L
Kolor: Biały/srebrny
Dostępność: dostępny
Wymiary produktu WxSxG: 22.5 x 15.3 x 23.1 cm
Moc: 2150 W
Długość przewodu: 0,75 m
Kolor: Biały
Wymiary produktu WxSxG: 28.5 x 23 x 19 cm
Moc: 2400 W
Masa urządzenia: 1,1 kg
Kolor: Czarny
Dostępność: sprawdź dostępność w sklepach
Kolor: Czerwony
Kolor: Kremowy
Wymiary produktu WxSxG: 19 x 24 x 22 cm
Masa urządzenia: 1 kg
Wymiary produktu WxSxG: 26,7 x 22 x 22,8 cm
Masa urządzenia: 1,3 kg
Długość przewodu: 80 cm
Kolor: Srebrny
Kolor: Grafitowy
Masa urządzenia: 0,720 kg
Kolor: Inox
Kolor: Ivory
Wymiary produktu WxSxG: 24 x 21.5 x 15 cm
Waga: 1.05 kg
Wymiary produktu WxSxG: 19.8 x 14.3 x 25.3 cm
Waga: 0.92 kg
Długość przewodu: 70 cm
Waga: 0.85 kg
Masa urządzenia: 0,97 kg
Wymiary produktu WxSxG: 23.5 x 22.5 x 15 cm
Moc: 2000 W
Waga: 2 kg
Kolor: Czarny-złoty
Kolor: Srebrno-przezroczysty
Wymiary produktu WxSxG: 24.1 x15.8 x 21.5 cm
Waga: 0.98 kg
Funkcje dodatkowe: Podświetlenie LED
Wymiary produktu WxSxG: 22.5 x 20 x 20 cm
Pojemność: 3L
Moc: 800W
Pojemność: 0,5L
Wymiary produktu WxSxG: 24 x 22.2 x 17.4 cm
Moc: 2200W
Pojemność: 1,7L
Waga: 1.14 kg
Kolor: Biało-czarny
Wymiary produktu WxSxG: 17.7 x 19 x 16.5 cm
Moc: 1100W
Pojemność: 1L
Waga: 0.85 g
Kolor: Biało-zielony
Kolor: Biało-czerwony
Wymiary produktu WxSxG: 25 x 21 x 15 cm
Moc: 2000W
Pojemność: 1,8L
Waga: 0.65 g
Czajniki elektryczne - wygoda i design
Czajniki elektryczne to doskonałe narzędzia do zaparzania aromatycznych herbat i ziół, zapewniające odpowiednią temperaturę wody. W dzisiejszych czasach czajniki elektryczne zyskały ogromną popularność, zastępując tradycyjne modele. Ich użytkowanie jest wygodne, łatwe i szybkie. Oprócz funkcjonalności, czajniki elektryczne wyróżniają się również ciekawym designem i bogatą gamą kolorystyczną. Można znaleźć modele w stylu retro lub wykonane ze szkła, co pozwala dopasować czajnik do stylu i wyglądu kuchni. Dzięki szerokiemu wyborowi każdy może znaleźć czajnik elektryczny idealnie pasujący do swoich preferencji i wystroju wnętrza.
Czajniki elektryczne - dodatkowe korzyści
Wygląd czajnika elektrycznego ma duże znaczenie, dlatego czajnik elektryczny szklany cieszy się obecnie dużą popularnością. Transparentna powłoka szklanego czajnika prezentuje się niezwykle atrakcyjnie, przyciągając wzrok. Oprócz estetyki, szklany czajnik elektryczny ma również praktyczne zalety. Jest łatwy w czyszczeniu, a niektóre nowoczesne modele posiadają filtr antywapienny, co ułatwia utrzymanie czystości.
Jeśli zależy Ci na wygodzie, warto rozważyć zakup czajnika elektrycznego bezprzewodowego. Główną zaletą tego rodzaju czajnika jest pełna swoboda użytkowania. Bezprzewodowy czajnik elektryczny nie wymaga szukania gniazdka sieciowego, co pozwala na korzystanie z niego w dowolnym miejscu. Czajniki bezprzewodowe mogą być wykonane z różnych materiałów, jednak najpopularniejsze są modele szklane, metalowe i z tworzywa sztucznego.
Na co zwrócić uwagę przed zakupem czajnika elektrycznego?
Dbamy o Twoją prywatność
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
Zaznacz wszystko
Niezbędne do działania strony
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Funkcjonalne
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Analityczne
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Analityczne dostawcy oprogramowania
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Marketingowe
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.