Regulamin Promocji „100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy – płyty indukcyjne”
1. Definicje
1.1. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady organizacji oraz warunki uczestnictwaw Promocji.
1.2. Promocja – niniejsza konsumencka akcja promocyjna pod nazwą „100% satysfakcji albozwrot pieniędzy – płyty indukcyjne”, organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,uprawniająca do przetestowania oraz zwrotu zakupionych Produktów Promocyjnych nawarunkach określonych w niniejszym Regulaminie, skierowana do osób, które na zasadachokreślonych w Regulaminie dokonają zakupu Produktu Promocyjnego.
1.3. Organizator - Amica S.A z siedzibą we Wronkach, adres: ul. Mickiewicza 52, 64-510 Wronki,wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:0000017514, której akta rejestrowe prowadzone są przez Sąd Rejonowy Poznań – NoweMiasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,posiadającą REGON: 570107305, NIP: 7630003498, o kapitale zakładowym w wysokości 15550 546,00 PLN opłaconym w całości.
1.4. Koordynator – Human2Human Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-663), przy ul.Bastionowej 37, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd RejonowyPoznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, Krajowego RejestruSądowego pod numerem KRS 0000585730, NIP: 7811918451.
1.5. Produkty Promocyjne – wybrane płyty indukcyjne marki AMICA będące fabrycznie nowymi,nieużywanymi produktami, zakupionymi w Punktach Sprzedaży (zdefiniowanych w pkt 1.6.),wskazane w pkt. 3. niniejszego Regulaminu.
1.6. Punkt Sprzedaży – sklepy znajdujące się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzącesprzedaż Produktów Promocyjnych, w tym również sklepy internetowe włącznie ze sklepeminternetowym pod adresem: www.amica.pl.
1.7. Uczestnik – osoba spełniająca wszystkie warunki określone w Regulaminie, która zakupiłaProdukt Promocyjny w Punkcie Sprzedaży, zapoznała się z treścią Regulaminui zaakceptowała jego warunki oraz dokonała zgłoszenia zwrotu Produktu Promocyjnego, nazasadach określonych w Regulaminie.
1.8. Strona Internetowa – strona internetowa pod adresem www.amica.pl/satysfakcja
1.9. Termin zakupu Produktów Promocyjnych – termin od 6 maja 2024 roku od godz. 00:01 do31 października roku, godz. 23:59.
1.10. Czas trwania Promocji – termin od 6 maja 2024 roku od godz. 00:01 do 31 października2024 roku, godz. 23:59.
1.11. Termin na Zgłoszenie Zwrotu – 60 dni od daty nabycia Produktu Promocyjnego, przy czymnabycie nastąpić musi w Terminie zakupu Produktów Promocyjnych.1.12. Zgłoszenie Zwrotu – dokonanie przez Uczestnika zgłoszenia udziału w Promocji,o którym mowa w pkt. 5.4. zawierające w szczególności prawidłowo wypełniony formularzzgłoszeniowy (w formie elektronicznej) obejmujący żądanie odkupu Produktu Promocyjnego(wraz z opakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami októrych mowa w pkt 6.2.2) wraz z załączonymi czytelnymi: a) skanem/zdjęcia DowoduZakupu Produktu Promocyjnego (zawierającego opis modelu Produktu Promocyjnego) orazb) skanem/zdjęciem karty gwarancyjnej Produktu Promocyjnego (obejmującym: (i) stronęzawierającą model oraz numer seryjny Produktu Promocyjnego, a także (ii) stronęzawierającą pieczątkę i podpis osoby z uprawnieniami do podłączania płyt indukcyjnychpotwierdzających podłączenie przez tę osobę), oraz c) zdjęciem tabliczki znamionowejProduktu Promocyjnego, obejmującym model i numer seryjny Produktu Promocyjnego - wprzypadku braku tej informacji na karcie gwarancyjnej Produktu Promocyjnego.
1.13. Dowód Zakupu – paragon lub faktura konsumencka za zakup Produktu Promocyjnego
zawierający model Produktu Promocyjnego.1.14. Moja Amica – portal internetowy marki AMICA dedykowany dla zarejestrowanychużytkowników, dostępny pod adresem www.moja.amica.pl
1.15. RODO - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
2. Postanowienia ogólne
2.1. Koordynator działa na zlecenie Organizatora. Koordynator odpowiada za obsługę Promocji,w szczególności za przyjmowanie i weryfikację Zgłoszeń Zwrotu na zasadach określonych wRegulaminie.
2.2. Zakupu Produktu Promocyjnego można dokonać wyłącznie w okresie od 6 maja 2024 rokuod godz. 00:01 do 31 października 2024 roku, godz. 23:59. W przypadku zakupu w sklepieinternetowym o zachowaniu powyższego terminu decyduje data wystawienia DowoduZakupu Produktu Promocyjnego przez sklep internetowy.
2.3. Informacje na temat Promocji udostępniane będą poprzez materiały informacyjneumieszczone w Punktach Sprzedaży oraz na Stronie Internetowej.
2.4. Udział w Promocji jest całkowicie dobrowolny, jak również bezpłatny – Uczestnik nie musidokonywać jakichkolwiek płatności na rzecz Organizatora lub Koordynatora z tego tytułu.
2.5. Informacje dotyczące Promocji są dostępne na infolinii : 801 801 800 lub 67 22 22 148,czynnej w godzinach 8:00 – 18:00, od poniedziałku do piątku . Koszt połączenia: wgaktualnych stawek operatora telefonii dzwoniącego.
2.6. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o „dniach roboczych” należy przez to rozumieć dni tygodniaod poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Produkty marki AMICA objęte Promocją (Produkty Promocyjne)Produkty Objęte Promocją (Produkty Promocyjne)
Płyty indukcyjnePI6540PHTUN 3.0 STUDIOPI6540PHTUN HC 3.0 STUDIOPI6541PHTSUN 3.0 STUDIOPI6541PHTSUN HC 3.0 STUDIOPI6542PHTSUN 3.0 STUDIOPI6542PHTSUN HC 3.0 STUDIOPIA6541PHTSUN 3.0PID6540PHTULN 3.0PID6540PHTUN HC 3.0PID6542PHTSUN 3.0PIDH6140PHTULN 3.0PIDH6140PHTUN 3.0PIDH6141PHTSUN 3.0PIE6541PHTSUN 3.0PIG6541PHTSUN 3.0PIH6540PHTULN 3.0PIH6540PHTUN 3.0PIH6540PHTUN HC 3.0PIH6541PHTSUN HC 3.0PIH6542PHTSUN 3.0PIH6542PHTSUN HC 3.0PIM6540PHTUN 3.0PIM6541PHTSUN 3.0PIN6541PHTSUN 3.0PIT6540PHTSUN 3.0PIT6541PHTSUN 3.0PIT6541PHTSUN HC 3.0PIT6542PHTSUN HC 3.0
4. Przedmiot Promocji.
4.1. Promocja polega na zapewnieniu Uczestnikowi możliwości wypróbowania ProduktuPromocyjnego przez okres wskazany w Regulaminie, a w przypadku gdy Produkt Promocyjnynie spełnia oczekiwań Uczestnika jego zwrot i otrzymanie zwrotu równowartości uiszczonejprzez Uczestnika ceny brutto.4.2. Cena brutto zwracanego Produktu objętego Promocją, podlegająca zwrotowi na rzeczUczestnika, jest ustalana na podstawie Dowodu Zakupu po uwzględnieniu wszystkichudzielonych nabywcy upustów i obniżek cen (rabatów) z jakiegokolwiek tytułu w momenciejego zakupu lub po jego dokonaniu]).
4.3. Organizator zastrzega, że w przypadku gdy cena zakupu Produktu Promocyjnego ustalonastosownie do postanowień pkt. 4.2. w sposób rażący przewyższać będzie średnią cenędetaliczną na rynku polskim w czasie zakupu, Organizator uprawniony jest do skorygowaniazwracanej kwoty do wysokości takiej średniej ceny detalicznej. Ustalenie średniej cenydetalicznej brutto Produktu Promocyjnego dokonywane będzie na podstawie średniej cenyproduktu na portalu www.ceneo.pl lub innym portalu porównującym ceny produktówdetalicznych.
4.4. Promocja nie obejmuje dodatkowych akcesoriów lub usług nabytych przy zakupie ProduktuPromocyjnego (np. ubezpieczenie produktu, dodatkowa/przedłużona gwarancja, koszttransport do Uczestnika). Koszty takich dodatkowych akcesoriów oraz usług nie będązwracane Uczestnikowi przez Organizatora, zarazem Uczestnik nie jest obowiązany dozwrotu na rzecz Organizatora dodatkowych akcesoriów lub usług o których mowa wniniejszym punkcie.
4.5. Zwrotu ceny Produktu Promocyjnego dokonuje Organizator.
5. Uczestnictwo w Promocji oraz Zgłoszenie Zwrotu5.1. W Promocji mogą wziąć udział wyłącznie:
5.1.1. pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych osoby fizyczne,
5.1.2. posiadające miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
5.1.3. posiadające rachunek bankowy lub rachunek członka spółdzielczej kasyoszczędnościowo kredytowej (SKOK) prowadzony w złotych polskich przez instytucjęposiadającą siedzibę lub oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5.1.4. dokonujące zakupu Produktu Promocyjnego do użytku własnego, a zarazem wcharakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego – tj. nie w związkuze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
5.2. W Promocji nie mogą wziąć udziału:
5.2.1. osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej lubosoby fizyczne dokonujące zakupu w związku z prowadzoną działalnościągospodarczą lub zawodową (na Dowodzie Zakupu nie może znajdować się NIPnabywcy),
5.2.2. pracownicy Organizatora, pracownicy Koordynatora, pracownicy podmiotów z grupykapitałowej Amica S.A., pracownicy Punktów Sprzedaży, przy czym przezpracowników rozumie się osoby zatrudnione na podstawie dowolnego tytułuprawnego, w tym w ramach stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej, a takżepełnienie funkcji w organach danego podmiotu,
5.2.3. członkowie rodzin osób wskazanych pkt 5.2.2. Przez członków rodzin osób, o którychmowa powyżej, rozumie się: rodziców, opiekunów prawnych, rodzeństwo,małżonków, rodziców małżonków, dzieci i osoby pozostające w stosunkuprzysposobienia z tymi osobami.
5.3. Każdy Uczestnik może skorzystać z Promocji tylko jeden raz – zwrócić jeden ProduktPromocyjny. Jeden Dowód Zakupu Produktu Promocyjnego może zostać wykorzystany wPromocji tylko jeden raz. W przypadku zgłoszenia tego samego Dowodu Zakupu przez innegoUczestnika – zwrot równowartości ceny zwracanego Produktu Promocyjnego realizowanyjest na rzecz tego Uczestnika, który jako pierwszy dokonał prawidłowego Zgłoszenia Zwrotu.
5.4. W celu wzięcia udziału w Promocji wymagane jest:
5.4.1. dokonanie przez Uczestnika zakupu Produktu Promocyjnego w Punkcie Sprzedaży wokresie wskazanym w pkt. 1.9. Regulaminu;
5.4.2. wypełnienie i wysłanie przez Uczestnika Zgłoszenia Zwrotu w Terminie na ZgłoszenieZwrotu poprzez Stronę Internetową w jeden z niżej wskazanych sposobów:
5.4.2.1. bez rejestracji konta w portalu Moja Amica – poprzez wypełnienie przezUczestnika prawidłowo i w całości dostępnego tam formularza zgłoszeniowego,obejmującego żądanie odkupu Produktu Promocyjnego (wraz zopakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami októrych mowa w pkt 6.2.2) oraz załączenie do niego czytelnych: a) skanu /zdjęciaDowodu Zakupu Produktu Promocyjnego (zawierającego opis modelu ProduktuPromocyjnego) oraz b) skanu/zdjęcia karty gwarancyjnej Produktu Promocyjnego(obejmującego: (i) stronę zawierającą model oraz numer seryjny ProduktuPromocyjnego, a także (ii) stronę zawierającą pieczątkę i podpis osoby zuprawnieniami do podłączania płyt indukcyjnych potwierdzających podłączenieprzez tę osobę), oraz c) zdjęcia tabliczki znamionowej Produktu Promocyjnego,obejmującego model i numer seryjny Produktu Promocyjnego - w przypadkubraku tej informacji na karcie gwarancyjnej Produktu Promocyjnego;albo
5.4.2.2. z zarejestrowanym kontem w portalu Moja Amica – poprzez wypełnienieprzez Uczestnika prawidłowo i w całości dostępnego tam formularzazgłoszeniowego, obejmującego żądanie odkupu Produktu Promocyjnego (wraz zopakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami októrych mowa w pkt 6.2.2) oraz załączenie do niego czytelnych: a) skanu /zdjęciaDowodu Zakupu Produktu Promocyjnego (zawierającego opis modelu ProduktuPromocyjnego) oraz b) skanu/zdjęcia karty gwarancyjnej Produktu Promocyjnego(obejmującego: (i) stronę zawierającą model oraz numer seryjny ProduktuPromocyjnego, a także (ii) stronę zawierającą pieczątkę i podpis osoby zuprawnieniami do podłączania płyt indukcyjnych potwierdzających podłączenieprzez tę osobę), oraz c) zdjęcia tabliczki znamionowej Produktu Promocyjnego,obejmującego model i numer seryjny Produktu Promocyjnego - w przypadkubraku tej informacji na karcie gwarancyjnej Produktu Promocyjnego;
5.4.3. wskazanie przyczyn braku satysfakcji z Produktu Promocyjnego;
5.4.4. zapoznanie się z treścią Regulaminu i akceptacja jego treści.
5.5. Prawidłowe wypełnienie Zgłoszenia Zwrotu polega na kompletnym wypełnieniu wszystkichpól obowiązkowych formularza zgłoszeniowego, w tym podaniu wszystkich wskazanych wnim danych. Organizator oświadcza, że opisane przez Uczestnika przyczyny braku satysfakcjiz Produktu Promocyjnego nie mogą stanowić podstawy do wykluczenia Uczestnika zPromocji - mają jedynie charakter informacyjny, umożliwiający doskonalenie produktówmarki AMICA.
5.6. Zgłoszenia Zwrotu Produktu Promocyjnego należy dokonać w ciągu60 dni od daty nabycia Produktu Promocyjnego (daty, która widnieje na Dowodzie Zakupujako data sprzedaży). O zachowaniu terminu złożenia przez Uczestnika Zgłoszenia Zwrotudecyduje data przesłania formularza za pośrednictwem Strony Internetowej.
5.7. Uczestnik obowiązany jest do zachowania do okazania oryginału Dowodu Zakupu ProduktuPromocyjnego potwierdzającego spełnienie warunków określonych Regulaminem.
5.8. Celem usunięcia ewentualnych wątpliwości Organizator wskazuje, że Zgłoszenie Zwrotumoże zostać dokonane także po zakończeniu Czasu Trwania Promocji pod warunkiemzachowania Terminu na Zgłoszenie Zwrotu (oraz innych warunków określonychRegulaminem).
5.9. Prawidłowo złożone Zgłoszenie Zwrotu skutkuje powstaniem po stronie Organizatorazobowiązania do zawarcia umowy odkupu od Uczestnika własności Produktu Promocyjnegowraz z opakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami októrych mowa w pkt 6.2.2., o ile Uczestnik oraz Produkt Promocyjny (wraz zopakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami o którychmowa w pkt 6.2.2.) spełnia wymagania przewidziane Regulaminem.
5.10. Dane osobowe Uczestnika wskazane w Zgłoszeniu Zwrotu powinny być zgodne z danymiosobowymi posiadacza rachunku oraz z danymi osobowymi nabywcy ProduktuPromocyjnego, wskazanymi na Dowodzie Zakupu (o ile dane osobowe na dowodzie zakupuzostały ujawnione).
5.11. Weryfikacja prawidłowości Zgłoszenia Zwrotu w Promocji przeprowadzana jest przezKoordynatora. W ramach działań weryfikacyjnych, komunikacja z Uczestnikiem możenastąpić na adres e-mail, adres zamieszkania lub numer telefonu podany przez niegow Zgłoszeniu Zwrotu. W razie stwierdzenia przez Koordynatora braków w Zgłoszeniu Zwrotu,które mogą być uzupełnione lub w razie powstania uzasadnionych wątpliwości, co doprawidłowości Zgłoszenia Zwrotu, w tym do prawa Uczestnika do uzupełniania ZgłoszeniaZwrotu lub konieczności uzyskania przez Koordynatora dodatkowych, niezbędnychinformacji, Uczestnik jest zobowiązany do podjęcia wskazanych przez Koordynatora działańw terminie 14 dni od daty wezwania, pod rygorem uznania Zgłoszenia Zwrotu zanieprawidłowe i odmowy przyznania zwrotu ceny zwracanego Produktu Promocyjnego.
6. Zasady zwrotu Produktu objętego Promocją oraz zwrotu ceny.
6.1. Uczestnik, który spełnia warunki określone w Regulaminie, w szczególności wskazane wpunkcie 5 Regulaminu, w tym który w terminie 60 dni kalendarzowych od daty zakupuProduktu Promocyjnego prawidłowo dokona Zgłoszenia Zwrotu, uzyskuje prawo do zwrotuProduktu Promocyjnego i otrzymania z tego tytułu równowartości ceny brutto uiszczonej zaProdukt Promocyjny stosownie do postanowień pkt. 4.2., z uwzględnieniem pkt 4.3., nazasadach szczegółowo określonych w dalszej części Regulaminu.
6.2. Zwrot Uczestnikowi równowartości ceny brutto zapłaconej za Produkt Promocyjnystosownie do postanowień pkt. 4.2., z uwzględnieniem pkt 4.3., następuje podnastępującymi warunkami, które muszą być spełnione łącznie:
6.2.1. Produkt Promocyjny używany był, w tym podłączony i odłączony (z wyłączeniemprzypadku, gdy był odłączany przez przedstawiciela Organizatora) zgodnie zinstrukcją obsługi, nie posiada uszkodzeń, jest w pełni sprawny,niezmodyfikowany, czysty oraz higienicznie nieszkodliwy;
6.2.2. zwrot Produktu Promocyjnego nastąpi w oryginalnym, opakowaniu/pudełkuzawierającym kod kreskowy (EAN), w którym ten produkt został zakupiony, wrazze wszystkimi akcesoriami oraz elementami, które były na wyposażeniu ProduktuPromocyjnego przy jego zakupie przez Uczestnika, w tym dokumentamidotyczącymi tego produktu (etykiety, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi,oryginał dowodu zakupu – jeśli wydano go w postaci papierowej lub jego wydrukjeżeli wydano go w formie elektronicznej etc.), które Uczestnik otrzymał przy jegozakupie;
6.2.3. Uczestnik jest wyłącznym właścicielem zwracanego Produktu Promocyjnego, wrazze wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami o których mowa w pkt6.2.2.), a Produkt Promocyjny nie jest obciążony jakimikolwiek prawami lubroszczeniami osób trzecich.
6.3. Zwrot Produktów Promocyjnych przez Uczestnika w pierwszej kolejności realizowany będzieza pośrednictwem przedstawiciela Organizatora - w tym przypadku przedstawicielOrganizatora zdemontuje także Produkt Promocyjny. W celu uzgodnienia z Uczestnikiemmiejsca oraz terminu odbioru zawracanego Produktu Promocyjnego (wraz zopakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami o którychmowa w pkt 6.2.2.) przez przedstawiciela Organizatora, Organizator skontaktuje się zUczestnikiem na numer telefonu podany w Zgłoszeniu Zwrotu, w terminie do 7 dniroboczych od daty wpływu Zgłoszenia Zwrotu (Organizator podejmie drugą próbę kontaktutelefonicznego w przypadku nieskuteczności pierwszej). Odbiór i odłączenie ProduktuPromocyjnego realizowane są w przypadku o którym mowa w niniejszym punkcie na kosztOrganizatora.
6.4. W przypadku gdy odbiór o którym mowa pkt. 6.3. w terminie zgodnie z nim uzgodnionymnie będzie możliwy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika, a Uczestnikpoinformuje o tym Organizatora telefonicznie na numer wskazany w pkt. 2.5. Regulaminunajpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem odbioru, Organizator skontaktuje sięz Uczestnikiem raz jeszcze w celu uzgodnienia miejsca oraz nowego terminu odbioru(Organizator podejmie drugą próbę kontaktu telefonicznego w przypadku nieskutecznościpierwszej). W takim przypadku Produkt Promocyjny zostanie odebrany od Uczestnika przezprzedstawiciela Organizatora (w tym przez niego zdemontowany). Zmiana/przełożenieprzez Uczestnika terminu odbioru w trybie wskazanym niniejszym pkt 6.4. możliwa jesttylko raz. Odbiór i odłączenie Produktu Promocyjnego realizowane są w przypadku o którymmowa w niniejszym punkcie na koszt Organizatora.
6.5. W przypadku, gdyby odbiór od Uczestnika Produktu Promocyjnego w terminie i nazasadach, o których mowa w pkt 6.3-6.4. powyżej, nie doszedł do skutku, w szczególnościwobec (i) braku możliwości skontaktowania się przez Organizatora z Uczestnikiem zgodniez pkt 6.3.-6.4. celem umówienia miejsca lub terminu odbioru, lub (ii) niepoinformowaniaOrganizatora przez Uczestnika najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminemodbioru o braku możliwości odbioru, lub (iii) w drugim terminie odbioru wyznaczonymzgodnie z pkt 6.4., wówczas zwrot równowartości ceny brutto uiszczonej za ProduktPromocyjny jest możliwy pod warunkiem, że Uczestnik prześle na swój koszt zwracanyProdukt Promocyjny wraz z opakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementamii dokumentami o których mowa w pkt 6.2.2., do Organizatora (Amica S.A.) na adres: ul.Nowowiejska 1, 64-510 Wronki z dopiskiem „100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy”, wterminie do 14 dni kalendarzowych od daty ostatniej próby odbioru Produktu Promocyjnegoprzez przedstawiciela Organizatora (celem usunięcia wątpliwości, wskazuje się, że wprzypadku braku możliwości skontaktowania się przez Organizatora z Uczestnikiem zgodniez pkt 6.3.-6.4. celem umówienia miejsca lub terminu odbioru – termin liczony jest od drugiejpróby kontaktu ze strony Organizatora). O zachowaniu przez Uczestnika terminu do zwrotuo którym mowa w zdaniu poprzednim decyduje odpowiednio: (i) data stempla pocztowegow przypadku przesyłek nadesłanych pocztą, (ii) data nadania na przesyłkach kurierskich.W takim przypadku koszt odłączenia Produktu Promocyjnego i przesyłki ponosi Uczestnik.Przesyłki za pobraniem lub z jakąkolwiek inną formą płatności do której dokonania będziezobowiązany adresat, nie będą akceptowane.
6.6. Organizator dokonuje weryfikacji zwróconego Produktu Promocyjnego po jegodostarczeniu do Organizatora przez przedstawiciela Organizatora (w przypadku o którymmowa w pkt. 6.3.-6.4.) albo przez Uczestnika (w przypadku o którym mowa w pkt 6.5.).W przypadku gdy zwrócony Produkt Promocyjny wraz z opakowaniem/pudełkiem,wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami o których mowa w pkt 6.2.2., spełniawarunki określone w Regulaminie, Organizator dokona zwrotu równowartości ceny bruttouiszczonej przez Uczestnika za Produkt Promocyjny, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 4.3.,na rachunek wskazany w Zgłoszeniu Zwrotu. Zwrot nastąpi w terminie do 14 dnikalendarzowych od daty odbioru Produktu Promocyjnego (wraz zopakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami o którychmowa w pkt 6.2.2.) przez przedstawiciela Organizatora, a w przypadku o którym mowa wpkt 6.5. od dnia otrzymania od Uczestnika kompletnej przesyłki zawierającej Produkt9Promocyjny (wraz z opakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami idokumentami o których mowa w pkt 6.2.2.).
6.7. Z chwilą zapłaty na wskazany przez Uczestnika w Zgłoszeniu Zwrotu numer rachunkubankowego/SKOK równowartości ceny brutto uiszczonej przez Uczestnika za ProduktPromocyjny lub ceny ustalonej z zastosowaniem pkt 4.3., następuje nabycie przezOrganizatora od Uczestnika własności Produktu Promocyjnego wraz zopakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami, elementami i dokumentami o którychmowa w pkt 6.2.2. (moment zawarcia umowy sprzedaży).
6.8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości lub opóźnienie w dokonaniu
zwrotu równowartości ceny brutto uiszczonej przez Uczestnika za Produkt Promocyjny lubceny ustalonej z zastosowaniem pkt 4.3., jak również za dokonanie zwrotu w sposóbnieprawidłowy w szczególności na rzecz osoby nieuprawnionej, w przypadku gdy jest towynikiem podania przez Uczestnika niepełnych lub błędnych danych osobowych,adresowych lub danych rachunku bankowego/SKOK.
6.9. Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika z Promocji i odmowy zwrotu cenybrutto uiszczonej przez Uczestnika za Produkt Promocyjny, w przypadku gdy Uczestnik lubzwrócony Produkt Promocyjny wraz z opakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami,elementami i dokumentami o których mowa w pkt 6.2.2. nie spełnia warunków określonychw Regulaminie, w szczególności (ale nie wyłącznie):
6.9.1. Produkt Promocyjny wraz z opakowaniem/pudełkiem, wszystkimi akcesoriami,elementami i dokumentami o których mowa w pkt 6.2.2. nie spełnieniaktóregokolwiek z warunków wskazanych w pkt 6.2. Regulaminu,
6.9.2. w przypadku gdy działania Uczestnika są sprzeczne z prawem,
6.9.3. w przypadku gdy Dowód Zakupu Produktu Promocyjnego, skan/zdjęcie kartygwarancyjnej Produktu Promocyjnego, lub skan/zdjęcie tabliczki znamionowej, jestnieprawdziwy, bądź został podrobiony lub przerobiony,
6.9.4. w przypadku gdy dane osobowe lub inne dane podane w Zgłoszeniu Zwrotu sąnieprawdziwe.
6.10. W przypadku o którym mowa w ust. 6.9., Produkt Promocyjny zostanie odesłany doUczestnika objętego wykluczeniem na jego koszt. W przypadku nieodebrania przezUczestnika objętego wykluczaniem Produktu Promocyjnego, Organizator jest uprawnionydo jego zutylizowania w terminie 60 dni od próby doręczenia Uczestnikowi objętegowykluczaniem przesyłki zawierającej Produkt Promocyjny
7. Postępowanie reklamacyjne w Promocji
7.1. Reklamacje dotyczące Promocji mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 60 dni od dniazdarzenia dającego podstawę do zgłoszenia reklamacji. O zachowaniu terminu downiesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego lub data otrzymania wiadomości10e-mail przez Koordynatora (w zależności od formy złożenia reklamacji).
7.2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje Uczestnikom w ich indywidualnej sprawie.Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Uczestnika, jak również dokładny opisi wskazanie przyczyny reklamacji.
7.3. Reklamacje mogą być zgłaszane:a) w formie pisemnej, listem poleconym na adres:Human2Human Sp. z o. o.Ul. Bastionowa 3761-663 Poznańz dopiskiem „Amica. Reklamacja” lubb) w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres: kontakt@moja.amica.pl
7.4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Koordynatora w terminie 14 dni od dnia doręczeniareklamacji Koordynatorowi.
7.5. Uczestnik o decyzji Koordynatora zostanie powiadomiony w sposób, w który reklamacjazostała złożona, chyba że Uczestnik wskaże, iż chce zostać zawiadomiony w innej formiewraz z podaniem danych umożliwiających takie zawiadomienie.
7.6. Wniesienie przez Uczestnika reklamacji lub nieuznanie reklamacji nie wpływana uprawnienie Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej zgodniez obowiązującymi przepisami prawa
8. Ochrona danych osobowych
8.1. Administratorem danych osobowych Uczestnika jest Organizator.
8.2. Zasady przetwarzania danych osobowych Uczestników w związku z ich udziałemw Promocji określa dokument Informacje dotyczące przetwarzania Pana/Pani danychosobowych Promocja „Zasady przetwarzania danych osobowych uczestników akcjipromocyjnej „100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy – płyty indukcyjne””, z którymzobowiązany jest zapoznać się każdy Uczestnik przystępujący do Promocji.
8.3. Każdy Uczestnik, który chce wziąć udział w Promocji, zobowiązany jest zapoznać sięz zasadami przetwarzania danych.
9. Postanowienia końcowe
9.1. Zgłoszenia Rejestracyjne niekompletne i niezgodne z Regulaminem nie będą brały udziału wPromocji i nie uprawniają do ubiegania się o nagrodę. Niedotrzymanie terminówwskazanych w Regulaminie w pkt. 1.9. - 1.11. skutkuje brakiem możliwości udziału w
Promocji, a tym samym brakiem prawa do ubiegania się o nagrodę.
9.2. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Promocji w każdym czasie poprzez przesłanie11pisemnego oświadczenia na adres Koordynatora lub w formie wiadomości e-mail przesłanejna adres: kontakt@moja.amica.pl (obie formy, pod rygorem nieważności). Rezygnacjanastępuje z datą otrzymania ww. oświadczenia przez Koordynatora.
9.3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Promocji Uczestników,których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem, w tym Uczestników, którzyposługują się nieprawdziwymi danymi osobowymi, jak również nie spełniają warunkówokreślonych w Regulaminie.
9.4. Organizator ma prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, za które uznaje się wszczególności:
9.4.1. dostosowanie Regulaminu do przepisów prawa mających wpływ na Promocję,w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa lub ich wykładni;
9.4.2. zmianę lub wprowadzenie nowych opłat o charakterze publiczno-prawnymmających wpływ na Promocję;
9.4.3. działania związane z ochroną przed oszustwami lub nadużyciami ze stronyUczestników.O zmianie Regulaminu Promocji Organizator poinformuje w terminie co najmniej 14 dniprzed planowaną datą zmiany Regulaminu Promocji, poprzez opublikowanie stosownejinformacji na Stronie Internetowej www.amica.pl/satysfakcja oraz przesłanie informacji doaktualnych Uczestników Promocji drogą mailową. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu naprawa nabyte przez Uczestników przed zmianą.
9.5. Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w Promocji, w tym prawo do zwrotu ceny, niemogą być przeniesione przez Uczestnika na osobę trzecią.
9.6. Wszelkie informacje o Promocji dostępne w materiałach reklamowych mają jedyniecharakter informacyjny.
9.7. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na Stronie Internetowej.
9.8. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisypowszechnie obowiązującego prawa.
9.9. Promocja nie łączy się z innymi promocjami na produkty marki AMICA, organizowanymiprzez Organizatora, Amica Handel i Marketing sp. z o.o. w tym podmioty działające na ichzlecenie. Produkt Promocyjny o danym numerze seryjnym może wziąć udział wyłącznie wjednej akcji promocyjnej dotyczącej produktów marki AMICA.
Dbamy o Twoją prywatność
Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.
Ustawienia plików cookies
Zaznacz wszystko
Niezbędne do działania strony
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Funkcjonalne
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Analityczne
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Analityczne dostawcy oprogramowania
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Marketingowe
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.